inscrieri@infoacademy.net 0721 259 520 Luni - Vineri / 09:00 - 17:00
URMATOARELE CURSURI
JAVA Programmer

Invata limbajul de programare JAVA

Afla cum sa creezi aplicatii complexe intr-un mod simplu. Acest curs de JAVA iti pune la dispozitie cunoasterea de care ai nevoie pentru a deveni un bun programator.

Inscrierile pentru acest curs s-au incheiat.
JAVA Programmer

Despre cursul JAVA Programmer

Cursul JAVA Programmer iti ofera un avantaj considerabil ca developer IT. Ai sansa sa faci parte din marea comunitate de programatori JAVA. Poti invata usor acest limbaj, fiind un program prietenos cu incepatorii.

In acest curs, vei afla ce este si cum se aplica limajul JAVA, ca tu sa poti crea aplicatii complexe, cum ar fi cele pentru Android. Acest limbaj de programare este unul orientat doar pe obiecte si poate prelucra volume mari de date. JAVA dispune de API (Application Programming Interface) pentru a crea interfete aplicatiilor si este unul dintre principalele limbaje de programare utilizate in Internet of Things.

Vei dobandi experienta in programarea JAVA datorita exercitiilor, exemplelor si proiectelor menite sa fixeze si sa aprofundeze materia. Astfel tu sa te obisnuiesti cu acest program si sa ai un avantaj pentru un job in domeniu. 

Vezi mai mult

Ce vei invata la cursul JAVA Programmer

  • vei afla care sunt elementele fundamentale JAVA
  • cum sa folosesti array-urile
  • care sunt notiunile fundamentale ale programarii orientate pe obiect
  • cum sa definesti si sa structurezi o clasa
  • care sunt clasele predefinite utile si cum sa le aplici
  • cum sa folosesti eficient limbajul JAVA
  • ce sunt pachetele JAVA si cum sa le utilizezi
  • ce este conceptul de mostenire
  • care sunt componentele grafice si arhitectura generala a unei aplicatii cu interfata grafica
  • cum sa construiesti si sa afisezi o interfata grafica
  • vei afla despre expresiile Lambda
  • de ce sunt necesare stream-urile
  • care este arhitectura unui sistemului de exceptii si cum se utilizeaza
  • vei invata sa lucrezi cu sistemul de fisiere
  • care este diferenta intre procese vs thread-uri
  • care este interactiunea cu servere de baze de date relationale
Vezi mai mult

Cum se desfasoara cursul JAVA Programmer

Cursurile JAVA Programmer sunt susținute de instructori certificați Sun/Oracle ca programatori JAVA. Ele se desfășoară online, cu predare în timp real, în limba română.

O clasă are, în medie, un număr de 15-20 de studenți, pentru o eficiență maximă în relația profesor-student.

Cursul este structurat în 12 Capitole (12 săptămâni), cu exerciții și aplicații practice, precum și examene și proiecte – toate având rolul de a te susține să câștigi experiență în domeniul vast al de programarii.

Documentația este disponibilă 24/24, online, ceea ce îți dă posibilitatea să înveți în ritmul tău oricând, oriunde, în funcție de nevoile tale.

În urma cursului, obții o Certificare eliberată de INFOACADEMY care dovedește că ai absolvit Cursul JAVA Programmer și care atestă cunoștințele tale în programare.


Iată ce vei invata in fiecare Capitol:

  • Capitolul 1. Elemente fundamentale JAVA

- resurse necesare pentru dezvoltarea unui program JAVA

- variabile

- tipuri de date

- afisarea pe ecran

- operatori

- structura unui program JAVA

  • Capitolul 2. Controlul executiei. Array-uri

- instructiuni decizionale

- instructiuni pentru executie repetitiva

- array-uri JAVA: fundamente si particularitati

- array-uri unidimensionale si multidimensionale

- crearea array-urilor

- popularea array-urilor

- parcurgerea array-urilor

- functii utile pentru procesare de array-uri

  • Capitolul 3. Fundamentele programarii orientate pe obiect

- notiuni generale de programare obiectuala

- definirea si structura unei clase

- atribute

- metode

- niveluri si modificatori de acces

- incapsulare

- supraincarcarea metodelor

- constructorul

  • Capitolul 4. Facilitati de limbaj si clase predefinite utile

- crearea de constante folosind cuvantul cheie final

- campuri si metode statice

- tipuri de date enumerate

- documentatia claselor JAVA

- clase predefinite utile

- clase de impachetare

- clase pentru lucrul cu siruri de caractere

- clase pentru citirea de input de la utilizator

  • Capitolul 5. Pachete JAVA. Pachetul java.time

- conceptul de pachet si utilitatea sa

- plasarea claselor in pachete si accesarea lor ulterioara

- directiva import

- structura de pachete JRE

- mecanismul implicit de incarcare a claselor

- arhive jar

- lucrul cu informatii de natura temporala folosind clasele din pachetul java.time

  • Capitolul 6. Mostenire

- conceptul de mostenire

- relatia introdusa intre clase si ierarhii de clase

- controlul accesului la membrii mosteniti

- overriding

- upcasting si polimorfism

- metode si clase abstracte

- interfete

  • Capitolul 7. Interfete grafice Swing

- componente grafice si arhitectura generala a unei aplicatii cu interfata grafica

- tipuri de componente

- construirea si afisarea unei interfete grafice

- sistemul de evenimente; tratarea interactiunii utilizatorului cu interfata grafica

- clase interioare si utilitatea lor in tratarea evenimentelor

- componente Swing ce afiseaza informatie complexa

  • Capitolul 8. Colectii. Generics. Lambda expressions

- interfetele colectie

- implementari posibile pentru colectii - avantaje si dezavantaje

- parcurgerea colectiilor

- ordonarea colectiilor

- tipuri de date parametrizate

- lambda expressions

- method references

  • Capitolul 9. Stream-uri. Sistemul de exceptii

- necesitatea existentei streamurilor

- compozitia unui pipeline

- operatii intermediare

- operatii terminale

- arhitectura si utilitatea sistemului de exceptii

- generarea unei exceptii

- propagarea si prinderea unei exceptii

- exceptii checked si unchecked

  • Capitolul 10. Lucrul cu sistemul de fisiere

- diferente intre sistemele de operare

- lucrul cu cai in sistemul de fisiere

- solutii pentru lucrul cu cai din pachetul java.io

- solutii pentru lucrul cu cai din pachetul java.nio

- stream-uri

- serializare

- solutii pentru selectie fisier in aplicatii cu interfata grafica

  • Capitolul 11. Multi-threading

- procese vs threaduri

- solutii de nivel inalt - clasele Timer

- utilizarea directa a clasei Thread si a interfetei Runnable

- stari posibile ale unui thread

- accesul concurent la date comune

- pachetul java.util.concurrent

  • Capitolul 12. Interactiunea cu servere de baze de date relationale

- concepte SQL si JDBC

- deschiderea conexiunii cu serverul

- interogarea serverului

- procesarea rezultatelor unei interogari

- extragerea de meta-informatie

- tratare warning-uri si erori

- lucrul cu obiecte de tip RowSet

Vezi mai mult
Tip curs:
Online, cu predare live
Durata curs:
12 saptamani
Durata sesiune:
3h 30min / saptamana
Institutie:
INFOACADEMY
Nivel:
Incepator - Mediu
Pret studenti:
500 RON
Pret pers. fizica:
600 RON
Pret pers. juridica:
900 RON
Limba de predare:
Romana

Distribuie acest curs

Cerinte preliminare

Pentru cursul JAVA Programmer este necesar sa ai cunostinte de baza despre variabile, tipuri de date, operatori, structuri de control al executiei si sa stii sa le utilizezi.

Tehnic, este recomandat un calculator cu procesor minim i5 8GB RAM, quad core.

Intrebari Frecvente

Intrebari despre JAVA Programmer

Nu am niciun fel de cunostinte de programare. Pot sa ma inscriu la acest curs?

Vreau sa invat limbajul de programare JAVA. Ce cunostinte initiale trebuie sa am?

Acest website foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta utilizatorilor. Pentru mai multe informatii in ceea ce priveste politica de cookie-uri te rugam sa accesezi Politica de confidentialitate.
Prin continuarea navigarii pe acest site, iti exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

20 de ani impreuna cu InfoAcademy si Cisco Netacad